Czym jest ?
Jesteśmy podmiotem specjalizującym się w ekonomii Twórców & well beingu & influencer marketingu.
Należy do nas platforma fansi.pl – będąca przestrzenią do sprzedaży produktów Twórców rozwojowych oraz prowadzenia działań promocyjnych.
fansi to nowe możliwości promocji Twojej marki i wzrostu sprzedaży, dbania o wizerunek i motywację pracowników.
Co możemy Ci zaoferować?
Ekonomia twórców
Stworzenie z influencerem produktu przeznaczonego do sprzedaży rynkowej - od wyboru influencerów, przez proces negocjacji, po produkcję i promocję.
Wsparcie w sprzedaży i marketingu
Stworzenie z influencerem produktu przeznaczonego do wsparcia sprzedaży / działań reklamowych (ebook, kurs, audiobook).
Well-being dla Twojego zespołu
Z nami zatroszczysz się o swoich pracowników - dostarczymy Twojemu zespołowi produkty, kursy i warsztaty z obszaru Well-being & Good living stworzone z najlepszymi Twórcami rozwojowymi.
Social media marketing & content marketing
Strategia, moderacja, prowadzenie konta na TikToku, Instagramie czy YouTube. Produkcja contentu do social media Twojej marki: Instagram, TikTok i YouTube z wykorzystaniem influencerów.
Czym jest ekonomia twórców?
Ekonomia Twórców to najnowszy ogólnoświatowy trend polegający na wydawaniu/tworzeniu przez Twórców własnych produktów.
Materiały wydane i firmowane przez influencerów - kursy, e-booki, planery, książki, produkty fizyczne - stanowią częsty obiekt pożądania odbiorców. Twórcy coraz selektywnije podchodzą do współpracy z markami, nierzadko odmawiając realizacji, sami bowiem wchodzą w role marek, tworząc własne produkty i biznesy.
Jednak marki influnecera i klasyczne 'duże marki' nie muszą być wobec siebie konkurencyjne. W fansi od trzech lat pomagamy markom tworzyć produkty wspólnie z influencerami.
Korzyści
- pozyskanie nowych konsumentów
- poszerzenie target grup
- wzmocnienie brand awareness
- cross-selling
Well-being pracowników
Obniżony poziom stresu i lepsze samopoczucie przekładają się na motywację do pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, a co za tym idzie - dobrostan pracownika przeklada się bezpośrednio na korzyści dla pracodawcy.
Korzyści z oferowania pracownikom benefitów z obszaru WELL-BEING:
wzrost efektywności i motywacji pracowników,
wzrost poczucia własnej wartości i obniżenie poziomu stresu, a co za tym idzie - rotacji pracowników,
budowanie wspierającej się społeczności pracowników, opartej na zdrowej i skutecznej komunikacji,
ograniczenie kosztów zachorowań i zwolnień lekarskich w ramach organizacji,
wzmocnienie ogólnej produktywności,
tworzenie atrakcyjnego wizerunku firmy, przyciągającego klientów i młode talenty.
Czerpiemy z wiedzy, doświadczenia i narzędzi BrandBuddies, czołowej grupy dostarczającej rozwiązania z obszaru influencer marketingu.
2500
zrealizowanych kampanii
1000
marek
50000
twórców
Czerpiemy z wiedzy, doświadczenia i narzędzi BrandBuddies, czołowej grupy dostarczającej rozwiązania z obszaru influencer marketingu.
2500
zrealizowanych kampanii
1000
marek
50000
twórców
Skontaktuj się z nami
Wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu